Τα παιδιά χωρίζονται σε δύο ίσες ομάδες και κάθονται πλάτη με πλάτη. Ίδια όργανα είναι τοποθετημένα μπροστά από κάθε ομάδα. Στο σήμα του δασκάλου ένας παίκτης από την πρώτη ομάδα παίζει κάτι σε ένα όργανο. Η δεύτερη ομάδα προσπαθεί να προσδιορίσει το όργανο που ακούσθηκε και να απαντήσει με το ίδιο ακριβώς. Αν είναι σωστό, τότε κερδίζει ένα βαθμό.
Στη συνέχεια ένα άτομο της δεύτερης ομάδας παίζει κάτι και η πρώτη, ακούγοντας προσεχτικά, πρέπει να αντιδράσει με τον ίδιο τρόπο. Αν με τη σειρά της αναγνωρίσει το σωστό όργανο κερδίζει κι εκείνη ένα βαθμό κ.ο.κ.
Το παιχνίδι μπορεί να γίνει πιο πολύπλοκο αν συμφωνήσουμε να χρησιμοποιήσουμε τα όργανα με ασυνήθιστο τρόπο. Μην ξεχάσετε να καθορίσετε εξ αρχής, μετα πόσους γύρους σταματά το παιχνίδι.
ΣΗΜ.: Αυτή η παραλλαγή είναι αρκετά εύκολη. Μπορούμε να δυσκολέψουμε το παιχνίδι αν συμφωνήσουμε από πριν, ότι κάθε ομάδα πρέπει να αναπαραγάγει ακριβώς, όχι μόνο το όργανο που ακούσθηκε, αλλά και τον ρυθμό που εκτελέσθηκε. (Τομπλερ, 2002: 20)
Βιβλιογραφία : ΤΟΜΠΛΕΡ ΜΙΧΑΛΗΣ (2002), "100 ΜΟΥΣΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ", Τίτλος Πρωτότυπου: HANDBOOK OF MUSIC GAMES, Συγγραφέας: GER STORMS(1979), Μτφρ.: Μιχάλης Τόμπλερ, Εκδ.: edition Orpheus, Σ. & Μ. ΝΙΚΟΛΑΪΔΗΣ ΟΕ, Αθήνα.
MusicEfi:
Στη συνέχεια ένα άτομο της δεύτερης ομάδας παίζει κάτι και η πρώτη, ακούγοντας προσεχτικά, πρέπει να αντιδράσει με τον ίδιο τρόπο. Αν με τη σειρά της αναγνωρίσει το σωστό όργανο κερδίζει κι εκείνη ένα βαθμό κ.ο.κ.
Το παιχνίδι μπορεί να γίνει πιο πολύπλοκο αν συμφωνήσουμε να χρησιμοποιήσουμε τα όργανα με ασυνήθιστο τρόπο. Μην ξεχάσετε να καθορίσετε εξ αρχής, μετα πόσους γύρους σταματά το παιχνίδι.
ΣΗΜ.: Αυτή η παραλλαγή είναι αρκετά εύκολη. Μπορούμε να δυσκολέψουμε το παιχνίδι αν συμφωνήσουμε από πριν, ότι κάθε ομάδα πρέπει να αναπαραγάγει ακριβώς, όχι μόνο το όργανο που ακούσθηκε, αλλά και τον ρυθμό που εκτελέσθηκε. (Τομπλερ, 2002: 20)
Βιβλιογραφία : ΤΟΜΠΛΕΡ ΜΙΧΑΛΗΣ (2002), "100 ΜΟΥΣΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ", Τίτλος Πρωτότυπου: HANDBOOK OF MUSIC GAMES, Συγγραφέας: GER STORMS(1979), Μτφρ.: Μιχάλης Τόμπλερ, Εκδ.: edition Orpheus, Σ. & Μ. ΝΙΚΟΛΑΪΔΗΣ ΟΕ, Αθήνα.
MusicEfi:
- Στο παραπάνω παιχνίδι θα πρέπει να έχουμε διπλά μουσικά όργανα, για να μπορούμε να μοιράσουμε τα ίδια σε κάθε ομάδα.
- Στο σημείο που αναφέρετε ότι μπορούμε "να χρησιμοποιήσουμε τα όργανα με ασυνήθιστο τρόπο", μπορούν π.χ.να χτυπήσουν ρυθμικά το ξύλο από το τυμπανάκι, αντί το δέρμα ή να σύρουν τα δάχτυλα πάνω στο δέρμα κ.τ.λ.
- Αν τα μουσικά όργανα δεν είναι αρκετά για το παραπάνω παιχνίδι, μπορούμε να προσθέσουμε είτε αυτοσχέδια μουσικά οργανάκια (που έχουμε φτιάξει με τα παιδιά), πλαστικά ποτήρια κ.τ.λ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου