Στην δραστηριότητα που ακολουθεί, χρησιμοποιούμε τις ηχηρές κινήσεις, όπου μέσα απ' αυτές τα παιδιά βιώνουν το ρυθμό, μιας και αισθάνονται όλο τους το σώμα σαν ένα μουσικό όργανο. Συνειδητοποιούν άμεσα τον τρόπο παραγωγής του ήχου και τις ποικίλες αποχρώσεις τους. Οι βασικές ηχηρές κινήσεις είναι τα παλαμάκια, οι στράκες(το τρίψιμο του αντίχειρα με τον μέσο), χτύπημα με τις παλάμες πάνω στους μηρούς και χτύπημα ποδιών στο πάτωμα.
Η ιδέα "γεννήθηκε", μέσα από την συνεργασία μου με την ΕΕΜΑΠΕ πριν 3 χρόνια περίπου, στα πλαίσια διδασκαλίας μουσικοκινητικής αγωγής σε Δημοτικό σχολείο Κερατσινίου.
Καλούμε τα παιδιά να έρθουν σε διάταξη κύκλου, όρθιοι ...
Η Παιδαγωγός ξεκινά ρυθμικά:
Καλωσήρθατε στην παρέα μας
Να ομορφύνουμε την ημέρα μας
Με έναν τρόπο μαγικό
Καλημέρα θα σας πω
Κα-λη-μέ-ρα
Εδώ το "Καλημέρα" θα το συνοδεύσουμε με ηχηρές κινήσεις, χωρίζοντάς το σε συλλαβές (κάθε συλλαβή ισούται με 1 χτύπο)
ΚΑ - ΛΗ (2 παλαμάκια)
ΜΕ- ΡΑ (2φορές χτυπάμε μαζί και τις δύο παλάμες πάνω στους μηρούς)
Το βλέπουν μία φορά απο την Παιδαγωγό και μετα τα παιδιά επαναλαμβάνουν όλα μαζί.
Στη συνέχεια, κάθε παιδί διαδοχικά, λέει την "Καλημέρα" χρησιμοποιώντας έναν δικό του συνδυασμό ηχηρών κινήσεων και η ομάδα αφού το δει μία φορά, το επαναλαμβάνει μετά μαζί.
Η παραπάνω δραστηριότητα, βοηθά στην κοινωνικοποίηση των παιδιών, στην ανάπτυξη της προσοχής και της συγκέντρωσης, χρησιμοποιούν το σώμα σαν ηχητική πηγή κι αναπτύσσεται η δημιουργικότητα κι η φαντασία τους.
MusicEfi
Η ιδέα "γεννήθηκε", μέσα από την συνεργασία μου με την ΕΕΜΑΠΕ πριν 3 χρόνια περίπου, στα πλαίσια διδασκαλίας μουσικοκινητικής αγωγής σε Δημοτικό σχολείο Κερατσινίου.
Καλούμε τα παιδιά να έρθουν σε διάταξη κύκλου, όρθιοι ...
Η Παιδαγωγός ξεκινά ρυθμικά:
Καλωσήρθατε στην παρέα μας
Να ομορφύνουμε την ημέρα μας
Με έναν τρόπο μαγικό
Καλημέρα θα σας πω
Κα-λη-μέ-ρα
Εδώ το "Καλημέρα" θα το συνοδεύσουμε με ηχηρές κινήσεις, χωρίζοντάς το σε συλλαβές (κάθε συλλαβή ισούται με 1 χτύπο)
ΚΑ - ΛΗ (2 παλαμάκια)
ΜΕ- ΡΑ (2φορές χτυπάμε μαζί και τις δύο παλάμες πάνω στους μηρούς)
Το βλέπουν μία φορά απο την Παιδαγωγό και μετα τα παιδιά επαναλαμβάνουν όλα μαζί.
Στη συνέχεια, κάθε παιδί διαδοχικά, λέει την "Καλημέρα" χρησιμοποιώντας έναν δικό του συνδυασμό ηχηρών κινήσεων και η ομάδα αφού το δει μία φορά, το επαναλαμβάνει μετά μαζί.
Η παραπάνω δραστηριότητα, βοηθά στην κοινωνικοποίηση των παιδιών, στην ανάπτυξη της προσοχής και της συγκέντρωσης, χρησιμοποιούν το σώμα σαν ηχητική πηγή κι αναπτύσσεται η δημιουργικότητα κι η φαντασία τους.
MusicEfi
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου